Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.02.2012 12:50 - Какво става в руската армия и общество?
Автор: lubomir33 Категория: Други   
Прочетен: 10302 Коментари: 3 Гласове:
6

Последна промяна: 14.12.2013 11:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Тези снимки са от сайта www.odnoklassniki.com и показват какво мислят кавказците за службата си в руската армия и за руснаците въобще. Неслучайно в началото на 90-те години чеченците издигат в Грозни следният плакат - "Руснаци, не си отивайте, на нас ни трябват проститутки и роби".
И сега дагестанците и ингушите плащат подкупи за да ги вземат в руската армия, защото военната служба за тях е престижна, докато руснаците се опитват по всякакъв начин да се отклонят от нея.
Поучително четиво и за тези, чийто надежди са свързани с Русия. Ето и снимки с коментари.


image

Без Дагите /дагестанците/ армията потъва в хаос и всеки си прави каквото си иска. Така беше преди аз да дойда. Руснаците нямат никакви принципи, но сега аз мога да контролирам цялата дивизия.

image

Когато дойдох тук, аз бях единственият дагестанец в ротата. Останалите 70 войника бяха руснаци. След като размазах лицето на един от тях, сега всички живеят по моите правила
.

image

В Дагестан ми искаха подкуп от $1,300 за да ме вземат в армията и затова дойдох в Омск.

image

Те ни взимат с охота в армията, защото знаят че ние сме единствените, които могат да въведат ред в нея.


image

В армията само силните побеждават. И тук не става дума само за физическа сила, но и за силата на духа!

image

В Самара Дагите също контролират всички.
Офицерите не знаят какво да направят по въпроса.



image

Аз служа на границата с Финландия и Норвегия. След като тук дойдоха още двама дагестанци, сега никой не смее да ни пипнe.

image
 
image

image

Ето спомените на един руски войник за войната в Чечения и характера на чеченците - nreporter.info/%D1%81%D0%BF%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D0%BD-%D0%B2%D0%B5%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B0%D0%BD-%D0%BE%D1%82-%D1%87%D0%B5%D1%87%D0%BD%D1%8F/

И един клип, в който известният руски режисьор Никита Михалков обяснява за какво става въпрос.








Гласувай:
6



1. syrmaepon - силен и красив - значи дагестанец ))))
23.02.2012 08:41
прав е Михалков - кавказците все още не изпускат от паметта си своя корен,докога - не е ясно

http://pics.livejournal.com/yandiev/pic/0000470r/s640x480
цитирай
2. lambo - Значи "дагите" са като власите в българската армия
29.02.2012 20:24
Няма по-голям службаш от влах. Дай им само военна служба. Имал съм колеги офицери и подчинени войници власи. Те не могат да се приберат в село, ако не са станали поне ефрейтори.

Натягат се, натягат се - страшно е. Един такъв ефрейтор-влах го бях назначил да води физзарядката на батареята ми сутрин, а той ги дигал още по тъмно да тичат, пълзят и т.н. " Патешко ходене "

През 1986 г. бях в СССР на ракетния полигон " Капустий Яр" на ракетни пускове. Бях Началник-свръзки и шофьора ми от съветска страна бе "даги". По точно беше даргинец - един от големите народи на Дагестан. Даргинчето много ме слушаше и нищо лошо не мога да кажа за него
цитирай
3. lubomir33 - Няма по-голям службаш от влах. Дай ...
01.03.2012 11:10
lambo написа:
Няма по-голям службаш от влах. Дай им само военна служба. Имал съм колеги офицери и подчинени войници власи. Те не могат да се приберат в село, ако не са станали поне ефрейтори.

Натягат се, натягат се - страшно е. Един такъв ефрейтор-влах го бях назначил да води физзарядката на батареята ми сутрин, а той ги дигал още по тъмно да тичат, пълзят и т.н. " Патешко ходене "

През 1986 г. бях в СССР на ракетния полигон " Капустий Яр" на ракетни пускове. Бях Началник-свръзки и шофьора ми от съветска страна бе "даги". По точно беше даргинец - един от големите народи на Дагестан. Даргинчето много ме слушаше и нищо лошо не мога да кажа за него


Не бих казал че власите са големи войници. В поделението където служих имаше няколко такива и за нищо не ставаха. Само гледаха да се скатават, правеха се на болни и т.н.
Тази статия не е толкова за дагестанците, а за това че самата Русия се разпада.
Не могат да съберат и половината от годишният набор за военна служба.
Ето една по-подробна статия по въпроса http://www.rf-agency.ru/acn/stat_ru
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lubomir33
Категория: Политика
Прочетен: 1377833
Постинги: 413
Коментари: 710
Гласове: 1949
Архив