Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.07.2014 00:00 - Среднощни размисли
Автор: havefun Категория: Поезия   
Прочетен: 1013 Коментари: 1 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Ако не съм с теб, няма да остане нищо.  Няма да има никой друг, няма да желая никой друг. И не, не защото няма да мога да намеря! Напротив, ще мога, но никой друг няма да е като теб. И да търся под дърво и камък, и на края на света да отида, друг като теб няма. Няма по-добър от теб в целия свят! Просто няма да има смисъл да съм с някого другиго, защото с тебе виждам рая, с теб съм на седмото небе. А веднъж човек докосне ли се до най-прекрасното чувство на света, всичко друго след това за него е фалшиво и незначително! Може да съществуват други мъже, които да са внимателни, мили и добри, но не чак толкова колкото ти! От теб извира такава чиста доброта, такова безгранично търпение, толкова много благородство, такава неподправена честност, че събрани всички тези качества от всичките хора на планетата Земя, пак не стигат, за да достигнат теб! Аз ти се възхищавам така както малко дете на родителите си! Ти за мене не си просто любов, аз не мога да опиша с думи какво изпитвам към теб. Тези думи сигурно ти звучат фантастично и преувеличено, но аз наистина ги мисля, изпитвам и преживявам. Тези слова идват от дълбините на сърцето ми!




Гласувай:
7



1. didoignatov - Уа-а-а-а-у...
25.07.2014 09:41
Ако този мъж е реален, каквито и усилия да полагам, не мога да не му завиждам... мъничко...
Дано от дълбините на неговото сърце бликат същите чувства!

Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: havefun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3538599
Постинги: 1094
Коментари: 2386
Гласове: 1833