Постинг
03.11.2010 13:16 -
Какво ни чака - Псувни и насилие: обратен расизъм в училищния двор
Автор: lubomir33
Категория: Политика
Прочетен: 3316 Коментари: 1 Гласове:
Последна промяна: 11.07.2011 13:23
Прочетен: 3316 Коментари: 1 Гласове:
1
Последна промяна: 11.07.2011 13:23
Ето една статия на Deutsche Welle, която ясно показва какво е настоящето и какво ще е бъдещето в мултикултурния "рай"- Германия и не само там. И въпреки всичко германците продължават да вярват в интеграцията както личи от края на статията, а и щели да стимулират обучението на имами в Германия, които да водят уроци по ислямска религия на немски, като един вид решение на проблема.
Е, ако и това не са идиоти !!!
Блъскане, изолация, страх
В големите германски градове има квартали, в които 80% от младежите са от мигрантски произход - най-вече турци и араби. Така в училищния двор германските деца се оказват малцинство. Малцинство, което води опасен живот...
Салахдин Саид е абитуриент, роден е в Берлин и сам нарича себе си германец, макар звученето на името му да сочи, че произходът на семейството явно е от другаде. Салахдин иска обаче да бъде възприеман като германец и вижда проблеми в изолацията на определени младежи в училище: "В училищния двор всяка вечер се среща една групичка младежи, които разговарят на турски за последния сериал, гледан по турската или арабската телевизия. Всички се смеят и веселят, а на онези, които не са допуснати в този кръг, бързо става ясно, че трябва да си търсят друга среда и приятели..."
"Щом ядеш свинско, значи си свиня!"
Аутсайдери стават следователно не само германците, а по принцип всички, които се стараят да постигат добри резултати в училище, да получават дипломи и да участват активно в учебния процес. Такива ученици ги очакват обидни закачки, блъскане и най-вече: изолация. Вилфрид Зайринг - бивш ръководител на Берлинската образователна служба е убеден, че по този начин мнозина мигранти подсилват самочувствието си:
"Те имат слаби познания по немски, не могат да се похвалят с добри оценки и знаят, че няма да успеят да завършат образованието си. А това означава също, че няма да получат възможност за добро професионално образование. Перспективите им за бъдещето - следователно - са много ограничени. Затова те се опитват да станат лидери по друг начин, преобръщайки надолу с главата всички йерархии. Обкновено създават и оглавяват младежки банди или групички, които изолират и притесняват останалите. Това е гонитба на германското малцинство в училищата с голям дял на ученици от други държави."
Подобна е ситуацията и в училищата на проблематичния берлински район Нойкьолн - най-гъсто населения столичен квартал с над 300 000 жители. Над 7 на сто от тези хора живеят от социални помощи, броят на чужденците е далеч над средностатистическия. 80 на сто от младежите са от мигрантски произход, най-вече турци и араби. Особено ясно проличава това в училищата, казва кметът на Нойкьолн Хайнц Бушковски:
"Тук имаме момичета, които още от детската градина ходят със забрадка. Момичета, които не посещават заниманията по плуване, не участват в часовете по физическо възпитание, защото не бива да се излага на показ тялото. Имаме часове по биология без онагледяване, защото това не е прието в исляма. Имаме мобинг / подлагане на даден служител на тормоз от страна на негови колеги, подчинени или началници /
в училищния двор през междучасията, когато редовно чуваме реплики като тази: Какво е това на сандвича ти? Свинско?! Щом ядеш свинско, значи си свиня."
Германците - нежелани у дома си
Мобингът в училище се превърна в скандална обществена тема, най-вече откакто германците се оказаха жертви. Учителката Михаела Гази потвърждава увеличаващата се агресия срещу германски ученици: "Най-често става дума за псувни, но нерядко и за насилие - предимно удряне и блъскане. Най-неприятното е, че човек постоянно усеща, че е отхвърлен и нежелан. Представете си какво означава да ходиш всеки ден на работа и предварително да ти е ясно, че си нежелан.
Оспорван въпрос е как точно да се отнася училището към децата с мигрантски произход. Дали да им се предлагат повече възможности за интеграция или пък повече специални часове, свързани с ислямската религия? Вилфрид Зайринг смята, че мигрантите трябва да бъдат по-тясно обвързани с училището:
"Именно поради тази причина стимулираме обучението на имами в Германия, които да водят уроци по ислямска религия на немски. Създаването на повече целодневни училища пък може да прибере тези деца от улиците, да им предложи занимания в сферата на личните им интереси и да им покаже, че е възможно и те да постигнат успех в тукашното общество. Всичко това във всеки случай ще улесни интеграцията."
Тагове:
Бад Тьолц - ЕВРОПЕЙСКИЯ ОФИЦЕР - школата...
Четирите фази на завладяването ни от мар...
© "Интегриране" по западноевро...
Четирите фази на завладяването ни от мар...
© "Интегриране" по западноевро...
На Марс забелязаха гроб с кръст (видео)
Гонзо зарязан от жена си след свиреп ска...
НЯКОИ АСПЕКТИ ОТ СКАНДАЛА КТБ
Гонзо зарязан от жена си след свиреп ска...
НЯКОИ АСПЕКТИ ОТ СКАНДАЛА КТБ
Следващ постинг
Предишен постинг
1.
анонимен -
Обратният расизъм - див и бесен кретенизъм
19.01.2011 08:41
19.01.2011 08:41
Малцинствата по принцип имат развит предимно РЕПТИЛЕН мозък - подобно на земноводните - акули, крокодили, варани и други, тоест интересуват ги ТРИ неща - как да се наядат, как да се наебат и как да доминират. Доминирането придобива пещерни форми - физическо и психическо насилие, защото просто не могат да приложат други начини. Освен това при малцинствата има тенденция към РАЗРУХА на всичко, което не е прието в изпадналите общества на нааканите държави, откъдето идват - Алжир, Мароко, Турция, Мавритания. Което пък ще рече, че когато завземат на 100 процента дадено населено място в Европа, много бързо пейзажът там ще заприлича на порутен арабски град. Просто те толкова могат.
цитирай