Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.08.2011 13:38 - Планът за разложението на Западната цивилизация
Автор: lubomir33 Категория: Политика   
Прочетен: 7410 Коментари: 3 Гласове:
11

Последна промяна: 18.08.2011 12:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Една статия от Тимъти Матюс хвърляща светлина върху дейността на така наречената Франкфуртска школа, създадена от евреи с цел тотално разложение на съвременната цивилизация и подчиняването на света под един тотален контрол. Всичко това е прикрито разбира се, под наукообразни изразни средства от тези болни мозъци, от които незапознатите не разбират нищо и си мислят че тези кухи словесни конструкции са върха на човешката мисъл.

Искам само да отбележа че произведенията на тази школа се застъпени широко в програмата на всички хуманитарни специалности в университетите по света и у нас. Статията разкрива донякъде истинското лице на така наречените “хуманисти”, които зад тoва понятие крият един чудовищен проект за заличаване на всички устои на едно нормално общество.
Може би много от вас ще открият и други практически приложения на този циничен план съставен от дегенерати.

Единствената надежда която ни остава е факта, потвърден от историческият опит, че обикновенно когато евреите са на прага да осъществят пъклените си планове, сякаш невидима сила им “дърпа килимчето изпод краката” и тогава собствените им мърсотии се стоварват на главите им.

Дано това скоро да се случи!

 

Франкфуртската школа: Заговор за разложение


„ Западната цивилизация в наши дни преминава през криза, която по същество е по-различнa от всичко, което преди това е билo познато. Други общества в миналото са променяли техните социални институции  или техните религиозни вярвания, под влияние на външни сили или бавното развитие на вътрешният растеж. Но няма друго такова, като нашето, което някога да е съзнателно изправено пред перспективата за фундаментална промяна на убежденията и институциите, на които цялата тъкан на обществения живот се основава ... Цивилизацията се изтръгва от фундамента си в природата и традицията и се разтваря в една нова организация, която е толкова изкуствена и механична, като модерна фабрика”.

                                                                            
  Кристофър Доусън



Повечето от работата на Сатана по света e скритa. Но два малки снопа светлина, бяха хвърлени върху работата му за мен, съвсем наскоро. Първият, кратка статия в Асоциацията на католически жените ACW Review, втория,  от свещеник в Русия, който твърди, че сега ние, на Запад живеем в комунистическо общество. Тези лъчи ми помогнаха, особено, за да си обясня яростната атака на бюрократите, които в много страни по света толкова успешно премахват правата на родителите, да бъдат основният възпитател и защитник на децата си.

 ACW Review разгледа корозивната работа на "Франкфуртската школа" - група германо-американските учени, които са развили силно провокативни и оригинални перспективи на съвременното общество и култура, въз основа на идеите на Хегел, Маркс, Ницше, Фройд и Вебер. Не че тяхната идея за "културната революция" е особено нова. "До този момент", пише Йосиф, Конт дьо Местр (1753-1821), който в продължение на петнадесет години е бил масон "Народите са били убити или чрез завладяване или чрез нашествия: Но тук възниква важният въпрос, не може една нация да умре на своя собствена почва, без преселване или инвазия, като се позволи чрез спекулации,  да се корумпира самата сърцевина на тези оригинални и съставните принципи, които правят нацията, такава каквато е. "

Какво е Франкфуртската школа? Е, дни след болшевишката революция в Русия, съществува убеждението, че революцията на работниците ще бушува в Европа и евентуално, в САЩ. Но тя не направи това. Към края на 1922 г.  Комунистическия интернационал (Коминтерна), започна да преценява какви са причините. По инициатива на Ленин беше организирана среща в института “Маркс и Енгелс” в Москва.

Целта на срещата беше да се изясни концепцията и да се дадат конкретни насоки на марксистката културна революция. Сред присъстващите бяха Дьорд Лукач ( унгарски аристократ, син на банкер, който е станал комунист по време на Първата световна война; добър марксистки теоретик, той развива идеята за "революция и Ерос" - сексуален инстинкт, използвани като инструмент за унищожаване) и Вили Мюнцерберг , чието предложеното решение е да "организира интелектуалци и да ги използва, за да разложат Западната цивилизация.

Само тогава, след като се извратят всичките ценности и се направи живота невъзможен, можем да наложим диктатурата на пролетариата
".
  
    image
/ Вили Мюнценберг - това е човекът, който буквално е организирал цялата огромна сталинска пропаганда на запад в защита на Георги Димитров  на Лайпцигския процес. Той е същият, който е издал така наречената «Кафява книга» и е организирал контра-процеса в защита на Димитров в Лондон. Митинги, конференции, протестни събрания, десетки вестници и списания, безчислени статии, пресконференции и демонстрации са част от невероятната активност на Вили за делото на комунизма. Той е същият, който прави и пропагандни усилия за олевяването на доминирания от евреите Холивуд в САЩ и определените им симпатии към Съветска Русия. Още от младежките си години той е един от най-активните дейци на Коминтерна, посещавал много пъти Москва. Бележката е моя /

"Този среща беше , може би по-вредна за Западната цивилизация от болшевишката революция."
е казал Ралф де Толедано (1916-2007) консервативен автор и съосновател на National Review.

Ленин умира през 1924 година. По това време, обаче, Сталин започва да гледа на Мюнцберг, Лукач и другите като тях мислители като на "ревизионисти". През юни 1940 г. Мюнцерберг, бяга в южната част на Франция, където, по заповед на Сталин, НКВД  го намира и го обесва на едно дърво.

През лятото на 1924 г., след като беше нападнат за писанията си от

5-тия конгрес на Коминтерна, Лукач се премества в Германия, където той председателства първото заседание на групата на Комунистическите ориентирани социолози, събиране, което доведе до основаването на Франкфуртската школа.

Този "школа", предназначена да изгради скелета на тяхната революционна програма започва дейнастта си в университета на Франкфурт.

Да се различат школата и института е невъзможно. През 1923 г. Институтът е официално създаден и финансиран от Феликс Вайл (1898-1975). Вайл е роден в Аржентина и на деветгодишна възраст е изпратен на училище в Германия. Той е учил в университета в Тюбинген и Франкфурт, където се дипломира с докторска степен по политически науки. Докато следва в тези университети, той става все повече се интересува от социализма и марксизма. Според историка Мартин Джей, темата на дисертацията му е "Практически проблеми на прилагането на социализма."


Карл Грюнберг, директор на Института от 1923-1929, е отявлен марксист, въпреки че в Института не афишира официално партийните си  пристрастия. Но през 1930 г. Макс Хоркхаймер поема контрола и той вярва, че теорията на Маркс следва да бъде основата на изследванията на Института.

Когато Хитлер идва на власт, Института е затворен и неговите членове, по различни маршрути, бягат в САЩ и мигрират към големите американски университети-Колумбия, Принстън и в Калифорния в Бъркли.


Школата включва сред своите членове гуруто от 60-те години на Новата левица Херберт Маркузе (отречена от папа Павел VI за теорията си за освобождение, която "отваря пътя за свободията, маскирана като свобода"), Макс Хоркхаймер, Теодор Адорно, популярният писател Ерих Фром , Лео Льовентал и Юрген Хабермас – са вероятно най-влиятелните представители на школата.

image
Адорно и Маркузе

image Теодор Адорно image Дьорд Лукач

По принцип, Франкфуртската школа вярва, че докато едно лице има вяра - или дори надежда за вяра, че чрез божественият дар на разума може да се решат проблемите, пред които е изправено обществото,тогава това обществото никога няма да достигне състоянието на безнадеждност и отчуждение, което те считат за необходимо за да се провокира социалистическата революция.
Тяхната задача, следователно, е възможно най-бързо да се подкопае християнското наследство. За да се направи това, те призоваха за най-негативните разрушителни критики, във всяка сфера на живота, който ще бъде проектиран, за да се дестабилизира обществото и това, което те определят  като "деспотичен ред" .
Те се надяваха техните политики, да се разпространят като вирус „продължавайки работата на западните марксисти с други средства ", както един от техните членове отбеляза.

За по-нататъшното напредване на тази "тиха" културна революция , но не давайки на обществото никакви сведения за своите планове за бъдещето – школата препоръчва (освен другите неща):

1. Създаването на престъпления на расова основа
2. Непрекъсната промяна, за да се създаде объркване
3. Преподаването на секс и хомосексуализъм на деца
4. Подкопаване на авторитета на училището и учителите
5. Огромна имиграцията, за да се унищожи идентичността на  нацията
6. Насърчаването на прекомерната употреба на алкохол
7. Изпразването на църквите
8. Ненадеждна правна система с предубеждение към жертвите на 
престъпленията
9. Зависимост от държавата или държавни помощи
10. Контрол на медиите
11. Насърчаване на прекъсването на семейните връзки


Една от основните идеи на Франкфуртската школа е да експлоатират идеята на Фройд за "пансексуализъм" - търсенето на удоволствие, експлоатация на разликите между половете, свалянето на традиционните взаимоотношения между мъжете и жените.

За постигането на по-нататъшните им цели те препоръчват:

• Да се атакува авторитета на бащата, да се отрече специфичната роля на бащата и майката и да се извадят далеч от семействата  техните права като основни възпитатели на децата си.
• Да се премахнат различията в образованието на момчетата и момичетата
• Премахване на всички форми на мъжкото господство, затова се насърчава присъствието на жените във въоръжените сили
• Да се представят жените като "потисната класа” и мъжете като “потисници"

Мюнценберг обобщи дългосрочната задача на Франкфуртската школа, по този начин: "Ние ще направим Запада толкова разложен, че направо ще смърди”.


Школата смята, че има два вида революция:

(а) политически

(б) културни

 

Културната революция срива отвътре. "Съвременни форми на подчинение, са маркирани с мекота". Те го виждат като дългосрочен проект и ясно се фокусират върху
семейството, образованието, медиите, секса и популярната култура.

 
Семейството

"Критическата теория" на школата проповядва, че "авторитарната личност" е продукт на патриархалното семейство - идея, пряко свързана с Енгелс "Произход на семейството, частната собственост и държавата, която насърчава матриархат”. Още Карл Маркс е писал в "Комунистическия манифест", за радикалното понятие "общност на жените" и в „Германската идеология” от 1845, написана пренебрежително към идеята за семейството като основна единица на обществото. Това е един от основните принципи на "критическата теория": необходимостта от разбиване на съвременното семейство. Институтските учени проповядват, че "Дори частичното разбиване на родителските права в семейството може да увеличи готовността на подрастващото поколение да приеме социалните промени."


Следвайки Карл Маркс, школата подчертава как "авторитарната личност" е продукт на патриархалното семейство - това е Маркс, който е писал толкова пренебрежително за идеята за семейството като основна единица на обществото. Всичко това е подготвило пътя за войната срещу мъжкия пол, насърчавани от Маркузе, под прикритието на "освобождение на жените" от движението Нова левица през 60-те.

Те предложиха да трансформират нашата култура в такава доминирана от жените. През 1933 г. Вилхелм Райх, един от техните членове, пише в “Масовата психология на фашизма”, че матриархатa е единственият истински семеен тип на "природнoто общество".

Ерих Фром е също активен застъпник на матриархалната теория. Мъжественост и женственост, твърди той, не са отражения на "съществени" сексуалните различия, като романтиците са мислели,а са получени от различията в житейските функции, които са социално обусловени. " Догмата му е прецедент за радикалните феминистки изказвания, че и днес, се появяват в почти всички по-големи вестници и телевизионни програми. Революционерите знаят точно какво искат да правят и как да го направят. Те успяха.

Образование

Лорд Бертран Ръсел, се присъедини към Франкфуртската школа в усилията им в масовото социално инженерство и издаде тайната им в книгата си от 1951, “Влиянието на науката върху обществото”. Той пише: "Физиологията и психологията дават области за научни техники, които все още очакват развитие." Значението на масовата психология "неимоверно се увеличава с растежа на съвременните методи за пропаганда. От тях най-влиятелен е този, който се нарича образование.

Социалните психолози на бъдещето ще имат редица класове от деца в училище, на които те ще се опитат чрез различни методи да внушат непоколебимата увереност, че снегът е черен. Различни резултати ще произлезат от това.

Първо, че влиянието на дома е пречещо на развитието.

Второ, че не може много да се направи, освен ако системното обучение не започне преди  десетгодишна възраст.

Трето, рап и техно музиката , са много ефективни за това обучение.

Четвърто, трябва да се приеме становището, че ако някой определи снегът като бял, да се смята, че той има лош вкус и е ексцентрик. Но аз очаквам. Задача за бъдещите учени е да направят тези максими по-точни и да открият точно колко струва на глава от населението, да накарат децата да вярват, че снегът е черен, и колко по-малко ще струва да ги накарат да вярват, че е тъмно сив. Когато техниката стане съвършенна, всяко правителство, ще бъде в състояние да контролира свойте поданици сигурно без да има нужда от армия или полицаи. "


Написана през 1992 г. в Fidelio Magazine, /Франкфуртската школа и политическата коректност/ Майкъл Миничино наблюдава, как наследниците на Маркузе и Адорно, сега напълно доминират в университетите, обучавайки своите студенти да се замени

здравият разум с "политически коректни" ритуални упражнения. Има много малко теоретични книги за изкуство, литература , публикувани днес в САЩ или Европа, които не признават открито влиянието на Франкфуртската школа. “Ловът на вещици” в университетите днес е просто прилагане на концепцията на Маркузе на "репресивнa толерантност "" - „ толерантност за левите движения, но непоносимост към десните движения” прилагана от последователите на Франкфуртската школа".

Наркотици

Д-р Тимъти Лиъри ни даде още един поглед в съзнанието на Франкфуртската школа в разказа му за работата на Харвардския университет по проекта Psychedelic Drug.

Той цитира един разговор, с Олдъс Хъксли: "Тези мозъчни наркотици, в масово производство в лабораториите, ще доведат до огромни промени в обществото.

Това ще се случи с или без теб или мен. Всичко, което можем да направим е да уведомим света. Пречка за това развитие, Тимъти, е Библията ". Лиъри след това продължи: "Имахме предварителен план срещу християнския ангажимент за един Бог, една религия, една реалност ; че е проклел Европа в продължение на векове и Америка, от самото начало. Наркотиците, които отварят съзнанието за множество реалности, неизбежно водят до политеистичен възглед за вселената. Усетихме, че времето за нова хуманна религия, основана на интелигентността, естествен плурализъм и научното езичеството е дошло. "

Един от директорите на Авторитарният проект на личността, П.Санфорд, играе ключова роля в използването на еуфористичните  наркотици. През 1965 г., той пише в книга, издадена в милионен тираж от Тависток институт във Великобритания: "Нацията, изглежда е очарована от нашите 40 000 или повече наркомани, които са третирани като тревожно своенравни хора, които трябва да бъдат обуздани на всяка цена от скъпата полицейска дейност. Само едно стеснително пуританство би могло да подкрепя практиката на акцент върху наркозависимите (а не върху нашите 5 милиона алкохолици) и ги третира като проблем на полицията вместо медицински, а подтиска безвредните наркотици, като марихуана и други такива заедно с опасните. Водещите пропагандатори на наркотиците днес се базират на аргументите за легализиране на едно и също научно шарлатанство,
разпространявано от д-р Санфорд.

Такива пропагандатори атеисти като мултимилиардера Джордж Сорос, който избра, като една от първите му вътрешни програми, финансиране на усилията за оспорване на ефикасността на програмата на правителството на стойност 37 милиарда долара на година за война срещу наркотиците. Подкрепяният от Сорос Линдесмит център служи като водещ глас за американците, които искат да декриминализират употребата на наркотици. "Сорос е най-големият подръжник на легализацията на
наркотиците ", твърди Джозеф Калифано - младши от Колумбийския университет, Национален център по наркомании и зависимости" (The Nation, Септември 2, 1999).


Музиката, телевизията и популярната култура

Адорно беше ръководител на звено "Музикознание", където в неговата теория за модерната музика, той подкрепя перспективата за разгръщане на атоналната и другата популярна музика като оръжие да се унищожи обществото и изродените форми на музика за насърчаване на психичните заболявания. Той каза, че САЩ може да бъде поставен на колене чрез използването на радиото и телевизията за насърчаване на културата на песимизъм и отчаяние - от края на 1930 г.,откакто той (заедно с Хоркхаймер) мигрираха в Холивуд.
Разширяването на насилствените видео игри също така подкрепя целите на школата.

Секс

В своята книга "Затварянето на американския ум”, Алън Блум наблюдава как Маркузе преподава на студенти през шейсетте години теории, които са комбинация на Маркс и Фройд. В „Ерос и цивилизация” им обещава, че преодоляването на капитализма и фалшивото съзнание ще доведе до едно общество, където най-голямото удовлетворение е сексуално. Рок музиката докосва същата струна в младите. Безплатно сексуално изразяване, анархизъм, достигане на ирационалното в безсъзнание и даване на свобода , това са най-общите им идеи.

Медиите

Съвременните медии - не на последно място Артур "Punch" Сулцбергер младши, който поема  "Ню Йорк Таймс" през 1992 г. - обърна голямо внимание на проучването на Франкфуртската школа за авторитарната личност. (Ню Йорк: Харпър, 1950). В книгата си "Ароганс" (Warner Books, 1993) бившият CBS News репортер Бернар Голдбърг отбеляза Сулцбергер, че той "все още вярва, че във всички тези стари представи от шейсетте години за
" освобождение " и " промяна на световния човек ". . .
В действителност, тиража на „Punch”  започна стабилно да пада надолу, с новинарско студио яростно посветено на всякакъв вид изкривявания.

През 1953 г. Институтът се връща в Университета на Франкфурт. Адорно умира през 1955 г. а Хоркхаймер, през 1973 година. Института за социални изследвания продължава дейността си, но това, което е известно като Франкфуртската школа, не.

"Културния марксизъм", който оттогава се преподава в нашите училища и университети,  "политическата коректност", която е един вид разрушаване на семейните връзки, нашата религиозна традиция и цялата ни култура се ражда от Франкфуртската школа.

Това са тези интелектуални марксисти, които по-късно, по време на демонстрациите срещу войната във Виетнам, изковаха фразата "прави любов, а не война", това са тези интелектуалци, които насърчаваха диалектиката на "негативната" критика, това са  тези теоретици, които са мечтали за утопия, където техните правила са регламентирани. Това е тяхната концепция, която доведе до сегашната прищявка за пренаписването на историята, както и мода за "деконструкция".

Аткинсън продължава: "В “Авторитарната личност” създадена от Франкфуртската школа през 1940-те и 1950-те години в Америка, се подготви пътя на последващата война срещу мъжкия пол, Херберт Маркузе и бандата му социални революционери под маската на" освобождение на жените "и движението  Нова левица през 1960-те. Доказателството, че психологическите техники за промяна на личността е предназначена за кастрация на американския мъж е изказана от Ейбрахам Маслоу, организатор на психотерапевтичната класна стая, който пише, че "... Следващата стъпка в лична еволюция е преминаването на мъжествеността и женствеността в общочовешко съзнание. "

На 17-ти април, 1962 г., Маслоу изнесе лекция пред група монахини от колежа Sacred Heart, в Масачузетс. Той отбелязва в дневника си че разговора е бил много "успешен", но забелязва един тревожен факт. "Те не трябваше да ме аплодират", пише той, "те трябваше да ме атакуват. Ако бяха напълно наясно с това, което говорех, те щяха да ме атакакуват ".

Мрежата

В своята брошура “Секс и социално инженерство” Валери Рич наблюдава как в края на 1960-те и началото на 1970-те г., имаше интензивни парламентарни кампании в областта на контрола на раждаемостта (т.е., контрацепция, аборт , стерилизация).

По-задълбоченото разследване разкри, че мрежата, всъщност се разпростира много по-далеч, в евгениката, контрол на населението, контрол на раждаемостта, сексуален и семеен закон реформи, секс и здравно образование. Пипалата си протегнаха издателства, медицински, образователни и изследователски институции, организации на жените , навсякъде, където можеше да бъде упражнено влияние.

Тя изглежда има голямо влияние върху медиите, както и над постоянни служители в съответните държавни ведомства, извън всякакви пропорции спрямо броят на участващите.

"По време на нашите разследвания, говорител на симпозиум за сексуално образование в Ливърпул очерта тактиката на сексуалното образование, казвайки:

" Ако не попаднат в сексуално образование, децата ще трябва само да следват нравите на родителите си ". Фактът, че сексуалното образование е трябвало да бъде средство за разпространие на светския хуманизъм, скоро стана ясно.

"Въпреки това, по това време силата на мрежата и всички последици от нейната дейност не са били напълно изяснени. Смятало се, че ситуацията е ограничена до Великобритания. Международните последици не са били разглеждани.

"Скоро след това, е издадена малка книжка с интригуващото заглавие „Мъжете зад Хитлер- немското предупреждение към света”. Тезата им беше, че движението на евгениката, който придоби популярност в началото на двадесети век, имаше своето начало от Холокоста в нацистка Германия, но все още е активно и функциониращо чрез организации, които подкрепят абортите, евтаназията, стерилизация, психичното здраве и т.н.

"Други книги и документи от независими източници по-късно потвърдиха тази ситуация. . . . Забележителна книга беше публикувано също и в Америка, която документират дейността на Секс Съветът за информация и образование на САЩ (SIECUS). Тя бе озаглавена SIECUS Circle хуманистка революция. SIECUS е създадена през 1964 г. и не си е губил времето в участие в програма за социалното инженерство, като средство за сексуално образование в училищата. Неговият първи изпълнителен директор, бе Мария Калдерон, която е била тясно свързана с планираното родителство, американския еквивалент на британската FPA. Според The SIECUS, Калдерон подкрепи настроения и теории, предложени от Рудолф Дрейкус, известен хуманист, като например:

· Сливане или обръщане на пола или ролите на пола
· Освобождаване на децата от техните семейства
· Премахване на семейството, каквото го познаваме "

В книгата си “Окован разум”, (Томас Нелсън, 2000) Тим Лахей и Дейвид А. Нобел потвърдиха констатациите на Рич за наличието на една международна мрежа. "Водещите органи на светския хуманизъм може да бъде видяна като снимката в стартовия състав на бейзболен отбор: питчинга е Джон Дюи, кетчинг е Айзък Азимов, първата база е Пол Курц, втора база е Корлиз Ламонт, трета база е Бертран Ръсел, стопер е Юлиан Хъксли; левия аутфилдер е Ричард Докинс; център аутфилдер е Маргарет Сангър, десен аутфилдер е Карл Роджърс, мениджър е "Християнството е за губещите" Тед Търнър, хийтър е Мери Калдерон, полезни играчи включват стотици, изброени на обратната страна на Хуманистичния Манифест I и II, включително Евгения С. Скот, Алфред Кинси, Ейбрахам Маслоу, Ерих Фром, Роло Май и Бети Фрайдън.

"На трибуните сядат спонсорираните организации, като например. . . Франкфуртската школа, лявото крило на Демократическата партия, Демократическите социалисти на Америка, Харвардския университет, Йейлския университет, Университета на Минесота, Университета на Калифорния (Бъркли) и две хиляди други колежи и университети ".

Практически пример за това как приливната вълна на Маслоу-мисленето, поглъща английските училища бе разкрита в статия на Британския национална асоциация на католическите семейства "(NACF) „Семеен католически вестник" (август 2000 г.), където Джеймс Caffrey предупреди за програмата за гражданство (философия, история), която скоро ще бъде въведена в националния учебен план. "Ние трябва да погледнем внимателно в лексиката, използвана в този нов обект", пише той,
по-важното, да се открие философската основа на която се основава. Доказателства за това могат да бъдат намерени в думата "избор", която се среща често в документацията за гражданството и голямото значение, отделено на учениците за обсъждане и "изясняване" на собствените си възгледи, ценности и избор по всеки един въпрос. Това не е нищо друго освен концепция, известна като "Ценности - Изясняване" - понятие, анатема към католицизма, или дори, юдаизма и исляма.

"Тази концепция е въведена за първи път в Калифорния през 1960 от Уилям Coulson , Карл Роджърс и Ейбрахам Маслоу.
Тя се основава на "хуманистичната" психология, в която пациентите са били считани като единствен съдия на своите действия и моралното поведение. Като пионер в техниката на „Ценности- Изясняване” психолози го въвеждат в училищата и други институции като манастири и семинарии - с катастрофални резултати. Манастирите са изпразнени, монасите губят своите професии и има обща загуба на вярата в Бога. Защо? Тъй като католическите институции се основават на абсолютни вярвания, например, Символа на вярата и на Десетте Божи заповеди. „Ценности- Изясняване” предполага морална относителност, в която няма абсолютно право или погрешно и има независимостта от Бога.

"Същата тази система трябва  да бъде въведена сред уязвимите умовете на деца, младежи и юноши в годините от 2000-та нататък. Основната философия на „Ценности- Изясняване”, е че насърчаването от учителите на добродетели като честност, справедливост или целомъдрие представлява вмешателство в мисленето  на децата и "нарушава" тяхната морална свобода. Тя настоява, че децата трябва да бъдат свободни да избират свои собствени ценности, учителят трябва просто да ги "улесни" и трябва да се избягват всички моралистични критики.

Както един адвокат, коментира наскоро тревожните тенденции в австралийското образование "Основната тема на изясняване на ценностите е, че няма правилни или грешни ценности. Образованието не се стреми да идентифицира и да предава "правилните" ценности, учението на Църквата, особено папската енциклика Evangelium Vitae.
"При липса на ясни морални напътствия, децата естествено правят избор на базата на чувствата.


Ако позволим тази подривна дейност на ценности и интереси, да продължи, ние ще, загубим в бъдещите поколения, всичко това за което нашите предци, са страдали  и умирали.


Ние сме предупредени, казва Аткинсън. Прочита на историята ни показва, че ние сме на път да загубим най-ценното нещо, което имаме - нашите индивидуални свободи.

"За разлика от твърдолинейните марксисти, Франкфуртската школа не правят никакви планове за бъдещето. Но изглежда Франкфуртската школа ще се окаже
по-далновидна, от нашите класически либерали и секуларистите.
Най-малко те виждат как моралните отклонения, които те насърчават, в крайна сметка ще направят невъзможен или непоносим социалния живот.
Но това оставя един голям въпросителен знак за това какво ще представлява бъдещето, ръководено от тях. "

Междувременно, тихата революция върви напред.

Тимъти Матюс е редактор на Британските Католически Фамилни новини. Статията е излязла в Американски Католически седмични новини през декември 2008г.

 

 

 





Гласувай:
11



1. анонимен - Ами общо взето това е планът за де...
15.08.2011 19:38
Ами общо взето това е планът за деградация на Европа, а и на света! Смърт за чифутите!
цитирай
2. germantiger - ...
15.08.2011 22:51
Поздравления за превода или постването му!

Ще линкна постинга ти в групата ми във вибокс, разбира се, цитирайки те!

Ако инфото е истинно, то е поредния аргумент за демографското, културно и морално ликвидиране на белите народи, особено тия на запад!
цитирай
3. lubomir33 - Истина е
16.08.2011 10:06
Статията е преведена от английски, но сигурно има и някои неточности.
Все пак не съм професионален преводач.
Иначе аз съм чел произведенията на някои от тези дегенерати, например Ерих Фром. В едно от произведенията му "Бягство от свободата" се описва как съвременния човек все повече се отчуждава и обърква и как обществото все повече се атомизира и разпада.
Само че забравя да спомене че това е контролиран процес и той самият е един от авторите на този проект, който всъщност напълно съвпада с "Протоколите на ционските мъдреци" -http://www.heliopol.com/protocoli.html, които много хора считат за някаква конспирация, но самата действителност показва че е реален план, който се изпълнява.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lubomir33
Категория: Политика
Прочетен: 1377895
Постинги: 413
Коментари: 710
Гласове: 1949
Архив