Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.07.2021 04:00 - ОСТАВИ РЕЗУЛТАТА НА БОГА
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 3424 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Прочит: Йеремия 40-42; Евреи 4 и Лука 10:1, 17-20



„Недейте се радва на това, че духовете ви се покоряват; а се радвайте, че имената ви са написани на небесата.“ (Лука 10:20)


  Преди години бях поканен да говоря пред студентите в един университетски колеж. Те имаха репутация на невъзпитани младежи, затова взех със себе си един приятел за подкрепа. Студентите бяха настроени празнично, понеже тъкмо бяха спечелили един футболен турнир. По време на вечерята цареше пълен хаос! Накрая, ректорът обясни: „Тук има двама души, които искат да говорят за Бога.“


  Аз се изправих с омекнали колене, като започнах да им говоря за Божията любов и в помещението настана тишина. Те слушаха със съсредоточено внимание. Последва дейна и искрена дискусия. По-късно, започнахме библейско изучаване на това място и в следващите няколко години много от тези младежи приеха Христос за Спасител. Помня не малко подобни дни, в които съм виждал „Сатана да пада от небето като светкавица“ (Лука 10:18), но има и много други дни, когато аз съм падал - право по лице. Лука 10 глава разказва как Христовите ученици се връщат от мисия и разказват за големия си успех. Царството е било изявено, демони са били изгонени и мнозина са били изцелени. Учениците са силно развълнувани! Господ им отговаря: „Видях Сатана да пада от небето като светкавица.“ Но след това предупреждава: „Обаче, недейте се радва на това, че духовете ви се покоряват; а се радвайте, че имената ви са написани на небесата“ (ст.20).


  Ние се радваме на успехите. Но също така сме способни да се отчайваме, когато изглежда, че се проваляме. Продължавайте да вършите това, за което Господ ви е призовал и оставете резултатите на Него. Той е записал името ви в книгата Си!      Д“ Ропър


  Благодаря Ти, Боже, за победите, но помогни ми да бъда силен и тогава, когато се провалям. Благодаря, че съм част от Твоето семейство, амин.


  ПРЕДСТАВЕТЕ СИ СВОЕТО ИМЕ, НАПИСАНО ВЪРХУ БОЖИЕТО СЪРЦЕ. КАК ТОВА ВИ НАСЪРЧАВА ДА ПРОДЪЛЖАВАТЕ, КОГАТО НЕЩАТА ВЪРВЯТ ДОБРЕ? А КОГАТО ТРЪГНАТ НА ЗЛЕ?  



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1446197
Постинги: 2442
Коментари: 24
Гласове: 1695
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031