Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.09.2021 20:51 - Добре дошли в 4681 година!
Автор: moniboneva Категория: Други   
Прочетен: 450 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 25.09.2021 17:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 И така,влизам в моята голяма стая и не мога да я позная!Тя е голяма но е станала просторна Гледам един мъж и други 4 или 5 стоят насред стаята ми на някакви пултове и нещо си работят там Все едно и те също са си у дома!Аз стоя и не разбирам това е моята стая но някак различна и тези хора от които само един ми прилича на човек може би мъж!Другите са като работи не ги впечатлява че съм там Само мъжът хоманоид ми обръща някакво внимание Аз казвам на глас удивена, това е моята стая и някак много различно място?Няма ги моите мебели и вещи все едно съм в нечий офис.Онези 4-5 си работят невъзмутимо Виждат ме, но не са нито уплашени, нито удивени от пристъствието ми.imageВсе едно и моето място е тук.Всичко това става за секунди и минута Изведнъж съзнавам какво се случва Казвам на глас Това е моята стая но в друго време Мъжът повдига глава и тръгва да си излезе по някаква негова работа Толкова невъзмутими са и 5 от които само единият е човек.Аз го задържам,преди той да излезе с въпрос. Извинете коя година сме?Той ме поглежда в очите без да си отваря устата чувам гласът му да звучи Сега е 4681 г.Казвам му извинете явно съм попаднала в бъдещето Нямам много време!Трябва да се връщам разполагам с не повече от 10 минути дори по малко.Кажете ми има ли войни във вашето време Той отговори НЕ!Има ли болести във вашето време той също отвърне НЕ няма!Тогава той реши да ми отдели малко време Насочи вниманието ми към едно устройство приличащо на бяла техника намира се на стената но не разбира климатик макар да го оприличавам на това Той каза ето това устройство върши цялата работа Натисна нещо и се отвори срещуположната стена Там се оказа хладилник или рафт на който имаше всичко необходимо за ежендневните им нужди,а може за по дълго. От храни и бутилки с течности, предполагам  медикаменти и други от първа необходимост. След това автоматично го затвори. Каза,че тази машина захранва всичко в помещението.Онези 4 роботи ли бяха си работеха,невъзмутимо без да ни обръщат внимание.imageТе бяха негови колеги но не реагираха по никакъв начин на нашето присъствие и разговори.Той каза следното че тази машина прави така че въздухът да е стерилно чист без вируси и мръсен въздух. Същото така чрез нея той общува с мен, защото сме във вакум или нещо подобно. Тя вероято прозивеждаше кислород или въздухът преминаваше през нея. Нямахме много време да разговаряме. Аз пак си повторих на ум годината в която сме за да я запомне 4681 е като годината на основанане на България но отпред с друго хилядолетие 4.Така ще я запомне Вратата се отвори и се показа друг човек малко по възрастен мъж предполагам Той говори нещо с този вътре Аз успях само да надникна през отворената врата Видях коридор който е хоризонтален на моя не по диагонал.Тоест пространството зад врата беше различно но освен коридор не видях нищо друго Нито през прозореца успях да надникна Другият мъж каза че има някакъв проблем в тяхното време който е спешен и много сериозен Но не пожелаха и двамата да ми кажат какъв е той!Не искаха да ме плаша или тревожат Не искаха да зная Аз им казах, че мога да остана, но избирам да се върна назад в моето време,може да се отдаде повторно подобна възможност да се върна при тях и тогава да реша да остана,но сега изборът ми да се завърна ,колкото и да ми харесва при тях ! Не знаех каква е опасността в тяхното време.Но не това ме накара да се върна.Не бяха готова! Може би дори да ми я съобщят няма да я разбера но това което инстинктивно ме разтревожи е нещо да не се случва с планетата ни Щом са си решили всички конфликти и няма войни щом болестите са овладени и дори вирусите под контрол какво друго може да е дори колегите им роботи, бяха тихи и кротки. Не ще да е бунт на Изкуствен Интелект. Може би нещо отвън което те запазиха в тайна от мен за да не ме изплашат!С тази мисъл се пренесох обратно в нашето време Ако е било събуждане е било с тази мисъл свързано ли е с така нареченото Глобално затоплене или след 4 хилядолетия, този проблем ще е решен увладян.Някакъв съвсем друг кахър.Питах се рано сутринта на 24 Септември сънувах ли това... или бях будна!Щом съм си в леглото рано сутрин, логично да е било сън. Така реших,повече за това не помислих.Същият ден бях на вън, имах ангажименти дали работни, или лични са били. Спомням си че когато се прибрах на излизане от моята стая в коридора същият през който надникнах, докато сънувах или бях в друго време. Направих крачка и чувам пред мен хора разговарят, радио сякаш свири. А няма нищо в коридора пред мен. Всичко е спокойно няма никой. Съседите долу и горе са тихи, нито радио се чува нито говор.Аз останах на място вцепенена!Всичко това беше за миг,броени секунди 15-20. Ако бях тръгнала в посоката на звука, можеше да стане провал във времето, ако пространството отново се е пресекло с тази червеева дупка.imageСлед това всичко утихна беше съвсем тихо .Първото което ми мина през ума е от физиката. Ефект на акустика! Но не! Във вътрешен коридор, трудно може да се получи акустичен ефект отвън. Нямаше отворени прозорци, нито от къде да дойде звук  за да се пречупи в насрещна стена.Никога преди това или след това не ми се е случило, да чувам звук пред мен който да няма източник.Радио от години нямам. Нито след това ми се е случвало, ,където и да било в жилището или другаде!Да знам какво е акустика, уличен звук през отворен прозорец или врата може да се отрази, все едно някой е в стаята или противоположна посока да мислим ,че идва.Не!Това беше все едно съм попаднала в нечий офис, там имаше радио и хора но не виждах нищо такова, бях си в моя коридор. Само за миг и секунди ги чух. Това беше100% в  будно състояние!Това бе  първото което не накара да премисля ""този сън"".Дали е било сън?! Да се опитам да си припомня годината 681 я запомних с аналогина памет свързвайки я с годината на създаване на Българската държава.Имах съмнение за цифрата на хилядолетието   4681 със сигурност цифрата беше четна 4 или 6 но ако е била 6 щях да запомня комбинацията от  66 и 81 по лесно би било,че цифрите са две еднакви шестици,като към тях прибавя цифрата  с годината от основаване на България 681 със сигурност хилядолетието е  напред от нашето, поне с 2 века. Хилядолетие,а не столетие!Помислих дето това е огромен период от време за човешкият живот.Цели 2 хилядолетия ако са 4 е още по-страховито да си го помислиш!Потресаващо! Реших ,че въпреки тези звукови вълни е невъзможно да бъде реалност!Дори да ми се е случило точно в ноща на равноденствието, дори звукови вълни някакъв резонанс да ми подсказва, че реално протича някакъв физичен ефект,стигнах до заключение  ,че само по себе си това не може да бъде доказателство. А и времето е огромно, хилядолетия да бяха 2 години или 2 столетия да повярвам ,но 2 хилядолетия напред е свръх времеви скок! Това като сън ,само по себе си е фантастично да го сънуваш, сякаш реално ти се случва в момента и такива чудеса ти показват на сън и успяваш да ги запомниш в подробности без да си ги виждал никога и никъде!Но и това не може да бъде доказателство. Човешкият мозък,продължава да работи, дори на сън. Може да продължи да търси отговори; да създава образи;да преработва получена през деня информация за това което ни вълнува в будно състояние!Тогава  не съм се интересувала, толкова много от Машини на времето и пътуване в други епохи.На онзи етап съм била,умерено скептична към темата.Била съм на фаза да проучвам темата за времето и пространството и до там!Допускала съм, че някъде в далечно бъдеще   може и да стане възможно подобно пътешествие чрез машина,но не в нашето време! Интересувала ме е физиката,непознати явления, както и изчезнали хора. Без да правя,задължителен паралел и връзка между тези интереси или хобита! Поне съзнателно в будно състояние ги разделям и разглеждам,като напълно отделни теми.  И отдавна щеше да е забравен този ""сън"",тъй като ние не живеем в епохите когато хората с интерес са споделяли сънищата си,даже са ги тълкували.Какво обаче ме върна към този сън,като ме накара да подходя напълно сериозно към него! Когато съм на път с влак или друго превозно средство /без самолет/ си купувам вестник или списание.Вероятно такъв е бил случая когато съм си закупила вестник за четене.Дали е била 2016 г тогава много пътувах или 2017 до преди пандемията 2019 г пътувах често до София; до Варна до родният си град Русе. Пътувала съм през Пловдив и през Велико Търново.Не помня  за къде съм пътувала и в кой вестник прочетох статия за наш учен изобретател на Перпетум мобиле. Името му е Стефан Маринов/. Да не се бърка със Стефан Станев който също претендира да има своя машина перпетуум мобиле./Стана ми интересно! Не бях чувала за него по рано.Чувала съм дали от приятели ,или   някъде съм чела, че български инженер е правил опит да направи Перпетум мобиле. . Такива опити не липсват,както по света така и у нас патенти, но случая беше още от социализмът. Този учен физик беше избягал в чужбина ,където е получил признание.Там е ценен за изобретението си Swiss M-L converter! Върнал се е в България, но незнайно по какви причини е бил натикан в психиатрия от тогавашната власт.Непризнат у нас, поне през социализма. Изобретението му обаче остава!Реших да проверя в Интернет,подробности какъв е случая. Уверявам ви, че идея си нямах на какво ще се натъкна! Не е било преднамерено.Целенасочено с идеята ,че нещо ще ми проблесне. Любопитно ми беше, тъй като съм завършила механотехникум в паралелка ел машини и апарати. Електротехника! Това е причината  да прочета повече за този българин и изобретението му в Интернет. Четох и разбрах ,колко несправедливо са се отнесли към него. Само си представете за момент, че така се отнесат американците с Николо Тесла.Сега освен, че щяхме да сме на тъмно, нямаше да има никакви, съвсем никакви електрически уреди. Да го натикат в лудница и да захвърлят изобретенията му в кошчето. Да! Може би не всички от идеите и изобретенията на Тесла са приложими и функционално приложими. Но е достатъчно  една част да са гениални за да издигнат цялото човечество на съвсем друго равнище и етап от развитието му! Това не е за пренебрежение.То е престъпна небрежност да се пренебрегва с лековатост, такава ценност за света. Водена от такива мисли и възмущение,четох повече за този наши учен. Реших да потърся неговото устройство да разгледам други перпетум мобиле, една от които модел се пази в Швейцария ако не греша. Тя представете си фунционира. Разгледах една и ми се стори позната. image изобретател и физик Стефан Маринов  imageБях убедена, че за първи път в живота си я виждам. Как може да има нещо познато. Малко по късно пак се върнах към нея, копирах я. Разгледах я отблизо, изтрих я. Помислих, че това са пробни проекти,бегло нахвърляни идеи. Даже да е възможна такава машина, вечен двигател едва ли ще е в наше време. Изведнъж мислейки за това, че няма да е в наше време си спомних откъде ми е позната.Точно тази мисъл ме накара да си спомня, че прилича някак напомня на машината която ми показа мъжът от съня. Разбира се,онази беше много по модерна. Тази е някакъв първичен модел ,прототип, но наподобява. Това е като да видите парен локомотив и съвременен локомотив на влаковете стрела движещи се на въздушна възглавница. imageНе си приличат ,много са различни ,но бихте познали ,че са едно и също превозно средство, ако се съсредоточите над общи им технически характеристики.image Тогава ми просветна, че непознатата машина от бъдещето в сънят ми не е бил модерен климатик,  пречистващ замърсен въздух и предпазващ  от вируси,едновременно с това да охлажда или затопля въздуха в помещението.Друго по-сложно устройство може да се справи с толкова универсални функции!Захранващо с енергия всичко в помещението.Задвижващо цяла стена, хладилник или склад.Няма да е вярно ако го наричам електрическо устройство, защото може да работи на различен принцип с енергиен източник който не познаваме. Непозната бъдеща технология.Климатик не би могъл да извършва толкова универсална функция, колкото и модрнизиран да бъде.Нито компютър ,защото второто ми предположение беше ако не климатична инсталация ,вероятно суперкомпютър би се справил с всички тези функции.И компютрите ,и климатиците ще са ограничени и откъм функции, и опции,защото захранването им ще бъде изчерпаемо от зависим източник.Само перпетуум мобиле би се справил с много функции, многофункционална машина ,ако източника на енергия е неизчепаем,самозареждащ се.Естествено след 2 хилядолетия, медицината може да се е справила с всички болести. Културата,етиката и равнището на цивилизацята толкова да се е повишила, че  да не възникват военни конфликти.Това е възможно вероятно  ако цивилизацията оцелее и се движи ускорено в посока на благоденствие. Кое обаче ще е заплахата остава за мен загадка. Беше доведено до съзнанието ми,че има такава!Исках да се върна за да узная и ако може,отсега да помогнем на хората от бъдещето.  Или поне да не утежняваме допълнително тяхното положение.Но може да е проблем, изцяло свързано с тяхното време!Нещо което ще се  оформи като проблем  след 1000 години. А те ще трябва да го решат след още 1681 г. Може би не се побира в нашите представи,затова ни го спестяват.Какво ново зная което години отпреди пандемията не би ми хрумнало. Машина за прочистване на въздух  и от замърсители, и от вируси ще  ликвидира всички болести. Всички болести,вероятно ще са под контрол и лечими. Свят без войни!Какво облекчение и блаженство.Сигурно там благоденстват.Ние всичко това не можем да си го мечтаем през 2021 г ! Не можем даже в сънищата да го сънуваме.Затова се съмнявам, че е било сън.В нашите глави е пълно с исторически събития войни Знаем, че има и много болести нелечими в 21 век, могат да възникнат нови никой не ни гарантира,че няма да се появят.Напротив прогнозите че е възможно да се появят такива.И видите ли ще сънувам ,такива прекрасни, захаросани сънища.    А не ,това също е невероятно!Това няма да си го помисля.Предполагам и вие също.    Споделям го за да ви дам надежда.Със сигурност България, не само ще я има 4000 г след основаването и, но изобретението на основната захранваща машина в бъдещето е наше, българско изобретение! Не бива да подценяваме своите изобретатели,нито да пренебрегваме физиката, като наука!Споменте си за Джон Атанасов. Ами ако американците го бяха набедили за луд  да го тикнат в лудница, сега на какво щяхме да пишем онлайн :) Началото на 21 век без компютри е като 20 век без светлина и електричество!Трбява да вярваме в доброто бъдеще! Колкото и тъмна да епохата и пандемията,реалността в която живеем трябва да чепим сили от бъдещето и то да черпи сили от нас. НИЕ сме свързани с тях няма минало, настояще и бъдеще ,всичко е взаимосвързано!Следва заключение след кратка почивка ще се постарая да го напиша преди полунощ.Сега е времето да се напише и прочете!



Гласувай:
1



1. barin - Потенциално може и да се случи, М...
29.09.2021 07:12
Потенциално може и да се случи, Мони. Зависи дали ще оцелее човечеството и как ще се развие.
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: moniboneva
Категория: Други
Прочетен: 689496
Постинги: 420
Коментари: 373
Гласове: 547
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031