Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.10.2011 13:46 - Днес шестима цигани от Самоков с микробус се опитали да прегазят мотористи!
Автор: lubomir33 Категория: Политика   
Прочетен: 2881 Коментари: 1 Гласове:
9

Последна промяна: 03.10.2011 16:54


Новина от Facebook - Сава Русев:
Днес шестима цигани от Самоков с микробус се опитали да прегазят приятели мотористи!
Напълно непровокирано!!!
След това ги нападнали с бухалки!
Полицията се отзовала и ги арестували!
Било си е истински екшън...
КАКВО СТАВА???


Влезте в социалната мрежа и се информирайте за събитията, но внимавайте какво пишете, защото Facebook се следи от полицията. www.facebook.com/groups/253380911365582/




Гласувай:
9



1. hamstera - Семейство в столичния квартал ...
03.10.2011 14:11

Семейство в столичния квартал „Модерно предградие” е било пребито тази нощ от група роми

03 октомври 2011 | 12:12 | Агенция "Фокус"
Начало / Полиция
София. Семейство в столичния квартал „Модерно предградие” е било пребито тази нощ от група роми. Това съобщи пред Агенция “Фокус” Ива Шишкова, която е една от потърпевшите. „Майка ми, баща ми, приятелят ми и един техен приятел бяха на двора и видяха как в двора на комшийката ми едно момченце от ромски произход, на не повече от 16 – 17 години, започна да разбива. Влязоха и го хванаха, аз бях в къщи, излязох, видях, че го държат, и казах на майка ми, че ще викам полиция. То обаче се отскубна, защото те не искаха да го удрят, а само да дойде полицията. Оттам побягна, аз го подгоних да го хвана и в една пряка малко по-надолу от нас избяга през полето. На връщане видях как около 40 човека, роми, мъже, жени, деца тичаха към нас. Обадих се на 112 и им крещях да изпратят полиция по най-бързия начин, защото ще ни пребият. Те ме питаха как се казвам, дали могат да се обадят на този номер... Стигнаха до нас и в двора на комшийката вече се биеха. Видях приятеля ми на земята, приятелят на майка ми и на баща ми беше неподвижен вече на земята, баща ми го ритаха в главата. Един от тях го познавах по физиономия и му казах „моля те кажи им да спрат”, той вика „нищо не мога да направя”. Знам, че той не искаше да става така, но не може да вземе и нашата страна. Майка ми е бутната, тя е по-малко ожулена от нас, на приятеля ми цялото му лице е ожулено и надуто, отиваме в „Пирогов” при баща ми, който е със счупено чене и му е направена операция сутринта. Техният приятел е със счупена скула и счупен нос, но не пожела да остане в „Пирогов”. Имаше много полиция, цяла нощ пред нас имаше двама полицаи, но това е тази нощ, а утре, други ден. Още снощи някои бяха задържани, първата линейка откара баща ми и приятеля ми, втората линейка откара майка ми. Чакаме да ни се обадят за разпознаване”, разказа Ива Шишкова. По думите й - досега не са имали подобни проблеми. „Видяхме, че разбиват комшийката, която е баба на 80 и няколко години и отидоха да проверят какво се случва. Ами ако беше вътре жената, какво щеше да се случи? Тогава стана всичко”, каза Ива Шишкова
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lubomir33
Категория: Политика
Прочетен: 1382508
Постинги: 413
Коментари: 710
Гласове: 1949
Архив