Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.10.2011 15:06 - Защо трябва да подкрепяме интеграцията на циганите?
Автор: lubomir33 Категория: Политика   
Прочетен: 4937 Коментари: 9 Гласове:
12

Последна промяна: 14.05.2012 15:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Отговарям ви веднага - защото този процес / ако все пак се осъществи / ще доведе до окончателният крах на така широко рекламираният български етнически модел / права и привилегии, без отговорности за циганите / и то в най-кратки срокове.

През последните години много хора / включително и аз / губят доста време и нерви да обясняват на разни прекалено толерантни личности, че циганската интеграция е по принцип мисия невъзможна. Тук няма да навлизам в подробности защо. Нека тези които най-много държат на нея / включително и евробюрократите / да отидат да поживеят в някоя циганска махала пък било и само за няколко дни и да се запознаят отблизо с тяхната "култура" и начин на живот.

Много хора в нашата страна си мислят че тези проблеми не ги засягат, особено по-богатите и тези живеещи в по-престижните квартали.
Повечето от тях виждат цигани само по телевизията. Какво става в крайните квартали и в провинцията въобще не ги интересува. За тях те като че ли се намират някъде на Марс.
По време на протесното шествие срещу циганската престъпност ми направи впечатление че доста от участниците в него освиркваха тези хора седящи в кафенетата по бул.Витоша, пиейки си кафето / от по 4 лева / и гледащи на протестиращите като на екзотични животни. Както се казва "Ситият на гладният не вярва".
Най-добре разбира проблема този, който го е изпитал на собствен гръб. Ето защо колкото повече хора се сблъскат с тези проблеми пряко, толкова повече участници ще има в тези протести.

Какво означава интеграцията на циганите според нейните създатели?

Главните моменти са извеждането на циганите от гетата и заселването им сред българското население, както и записването на циганските деца в така наречените нецигански училища,тоест сред ученици с български произход.

Преди няколко дни Цветелин Кънчев в едно телевизионно предаване обясняваше как циганите може да се настанят в апартаменти, които не могат да се продадат заради кризата и стоят празни. Чудесна идея!

Само няколко седмици след това ще са напълно достатъчни на българите живеещи в непосредствена близост до тези нови
свои съседи  да се убедят във всички прелести на това "мирно съвместно съществуване". Аз познавам доста такива хора  и повечето от тях просто си продадоха жилищата на безценица и се преместиха в други квартали. Други пък  също можаха да изпробват на свой гръб така наречената интеграция на циганските деца в българските училища. Резултата е че нивото  на обучението там спадна значително и те просто си преместиха децата в други училища.

Тях не ги убеждавам вече в нищо, просто няма нужда.

Тези ученици, учители и родители, които протестираха срещу това "включване" бяха обвинени в насаждане на расова дискриминация,
като учителите бяха заплашени с уволнение, какъвто беше случая  в Пазарджик, например.
Знам че има и изключения от това правило , но както се казва те само го потвърждават.

Разбира се, хората ще могат да се преместват в други квартали, училища и градове докато има все още има такива с преобладаващо българско население. Доста от тях си мислят че ще избягат от този проблем като емигрират или изпратят децата си в чужбина. Само че бягството не означава решение. Ако и нашите предшественици са разсъждавали по този начин, то България отдавна щеше да е изчезнала като държава, а може би и никога нямаше и да се появи на картата.

Ще избягам оттук, ще избягам от там и накрая къде ще отидеш?
Нищо чудно че и циганите гледат с презрение на подобни страхливци.

Защо обаче така нареченото ромско включване не върви?
Има няколко основни причини:

Първо, парите отпуснати за тази цел потъват в джобовете на управляващите и на така наречените цигански лидери и организации. Ето една статия потвърждаваща това твърдение, написана от един цигански експерт по този въпрос -
lubomir33.blog.bg/politika/2010/10/21/interesna-statiia-za-romskata-integraciia-napisana-ot-cigani.623409

Второ, управляващите и циганските лидери нямат сметка от такова разпръсване на това население, защото така по-трудно могат да ги контролират и манипулират, особено по време на избори.

Трето, гетата са удобни за развиване на много незаконни и печеливши дейности - производство на фалшив алкохол и цигари, разпределяне на наркотици, измами с ДДС, регистрация на фирми на името на бай Асан живеещ в циганската махала на град Лом / третата колиба отдясно, притежаващ едно одеяло и два кашона /, укриване на крадени коли и вещи, неплащане на ток и данъци и т.н. и т.н.

Може да се изброят още много причини, но мисля че и тези са напълно достатъчни. Така че наистина най-прекият път за решаване на циганският проблем минава именно през тяхната интеграция.



Гласувай:
12



1. boristodorov56 - Народопсихолог.
10.10.2011 17:43
Мисъл на Киро Царя е: "Всичко, което се случва с циганите достига до българите три години по-късно."

Май е вече случваща се прогноза!
цитирай
2. анонимен - Аз не съм съгласен, защото както сам ...
10.10.2011 18:06
Аз не съм съгласен, защото както сам го казваш "интеграцията е мисия невъзможна"! Времето и натрупаният опит доказаха, че не е възможно превъзпитанието и цивилизоването на циганите. Те са озверели, неграмотни примати, безконтролно разможаващи се като вируси, сеещи зарази и бълващи престъпност. Те са реална опасност за всяко едно общество, това е голата истина. Саркози и други от Европа, на бързо ни върнаха черната чума, понеже осъзнаха, че не могат да се справят с тях, но иначе си позволяват упорито да ни критикуват за расизъм и т.н. Само ДЕПОРТАЦИЯТА на това примитивно племе е решението на проблема - дойдоха с Османците от Индия преди 6 века, там да си ходят!
цитирай
3. allvin - Бай Асан ,,милионерът" или циганската версия на ,,Господин за един ден"
10.10.2011 19:57
...търсете го в третата колиба отдясно, ( притежаващ едно одеяло и два кашона )...

Без коментар!!!
цитирай
4. lubomir33 - Аз не съм съгласен, защото както сам ...
11.10.2011 12:05
dimenzed написа:
Аз не съм съгласен, защото както сам го казваш "интеграцията е мисия невъзможна"! Времето и натрупаният опит доказаха, че не е възможно превъзпитанието и цивилизоването на циганите. Те са озверели, неграмотни примати, безконтролно разможаващи се като вируси, сеещи зарази и бълващи престъпност. Те са реална опасност за всяко едно общество, това е голата истина. Саркози и други от Европа, на бързо ни върнаха черната чума, понеже осъзнаха, че не могат да се справят с тях, но иначе си позволяват упорито да ни критикуват за расизъм и т.н. Само ДЕПОРТАЦИЯТА на това примитивно племе е решението на проблема - дойдоха с Османците от Индия преди 6 века, там да си ходят!


Аз искам да кажа че преди да се предприемат някакви мерки, по-голямата част от обществото трябва да се убеди в тази необходимост,а това може да стане само когато те се сблъскат директно с проблема.
цитирай
5. анонимен - Аз не съм съгласен, защото както сам ...
11.10.2011 15:02
lubomir33 написа:
dimenzed написа:
Аз не съм съгласен, защото както сам го казваш "интеграцията е мисия невъзможна"! Времето и натрупаният опит доказаха, че не е възможно превъзпитанието и цивилизоването на циганите. Те са озверели, неграмотни примати, безконтролно разможаващи се като вируси, сеещи зарази и бълващи престъпност. Те са реална опасност за всяко едно общество, това е голата истина. Саркози и други от Европа, на бързо ни върнаха черната чума, понеже осъзнаха, че не могат да се справят с тях, но иначе си позволяват упорито да ни критикуват за расизъм и т.н. Само ДЕПОРТАЦИЯТА на това примитивно племе е решението на проблема - дойдоха с Османците от Индия преди 6 века, там да си ходят!


Аз искам да кажа че преди да се предприемат някакви мерки, по-голямата част от обществото трябва да се убеди в тази необходимост,а това може да стане само когато те се сблъскат директно с проблема.


Да, така е!
цитирай
6. syrmaepon - аз съм слушала разкази на хора,
12.10.2011 09:20
свидетели и участници в такава "интеграция" на цигани сред българи или по-точно на българи сред цигани....Нещата не се получават или много трудно.Според мен главното нещо за интеграцията е да си изкарваш прехраната с честен труд,което в днешната епоха на безработица вече става трудно дори и за българите и второ - законът да важи и за теб,както и за другия - това вече е ясно защо не става - защото някой има сметка от това
Може би просто времето е пропуснато.
цитирай
7. анонимен - Ekspert
12.10.2011 13:58
Prosto i mnogo to4no e, trqbva vsi4kite da se vkarat v kazarmi, komuni internati, red i prqk kontrol vurhu tqh, tqhnite deca i sled 20 godini 6te vidite efekta! kakto edno vreme kato nqkoe dete cigan4e go nqma v u4ili6teto i komunisti4eska policia otiva v tqh i se razbirat..posle si hodi na u4i6te..
sega tezi deca poizmrqha a tehnite vnuci, deca i pravnuci..6te ni ebat MAIKATA..bukvalno!

Az poznavam mnogo hora!..ne iskat da se vru6tat v BG zaradi tozi socialen i vqkuv vid problem..

AKO MERKI NE SE VZEMAT DNES..dori i na men..da sum premier..i na hitler da e premier..i prezident i vsi4ki..6te mu e trudno da go re6i..
ogunq nqma da mu stigne da gi izpe4e vsi4kite!..
6ibani smotani politici..biznesmen4eta!
цитирай
8. allvin - За пропуснатото време е виновен българският продажен елит!
12.10.2011 15:46
syrmaepon написа:
свидетели и участници в такава "интеграция" на цигани сред българи или по-точно на българи сред цигани....Нещата не се получават или много трудно.Според мен главното нещо за интеграцията е да си изкарваш прехраната с честен труд,което в днешната епоха на безработица вече става трудно дори и за българите и второ - законът да важи и за теб,както и за другия - това вече е ясно защо не става - защото някой има сметка от това
Може би просто времето е пропуснато.


Знае се кой дърпа ,,конците" на левите,десните,(че и на центъра) партии в нас. На тези ,,хора" аз лично им викам ,,Господарите на дракони". На тях може да им се противопоставят само ,,Господарите на времето"(имам специален пост за това в моя блог - ,,Който чете нека разбира").
цитирай
9. анонимен - Нека някой да ми посочи държава, в ...
13.10.2011 14:28
Нека някой да ми посочи държава, в която циганите са се интегрирали успешно. Въпросът е - възможно ли е изобщо това, и ако това е въпрос на финансови средства, защо Франция ни ги върна, та нима тя е бедна държава или не член на ЕС или пък може би няма достъп до евр.фондове свързани с интеграцията на това малцинство. Истината е че богатите европейци предпочитат да ни плащат за ди си ги отглеждаме.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lubomir33
Категория: Политика
Прочетен: 1377906
Постинги: 413
Коментари: 710
Гласове: 1949
Архив