Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.10.2019 12:34 - "Римляни" разбиха главата на млад българин пред полицаи
Автор: lubomir33 Категория: Политика   
Прочетен: 554 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 02.10.2019 13:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Мъж от костинбродското село Петърч е бил на косъм от смъртта, след като е пребит от свой съсед с лопата и то докато говори с двама полицаи. Седмица преди това, той и съпругата му са получавали ежедневни заплахи, съобщава NOVA.

Всичко започва заради спор на детска площадка.

Заради създалото се напрежение, всяка вечер в района патрулира и полиция. Пострадалият Людмил Зарев обаче продължава да получава заплахи за живота си.  По случая има задържани двама души за 24 часа.

Пострадалият разказва: „Имам 14 шева на главата от удар с лопата в гръб, имам и удар с лопата в корема. Нападнаха ме местни роми, съседи, които живеят малко по-надолу”.

А за началото на напрежението разказва съпругата на пострадалия Кристина: „Отидохме с децата на детската площадка в центъра, там имаше много жени от ромски произход с децата си, не е нещо необичайно. За пореден път си

бяха вкарали и кучетата на площадката.

Аз им направих забележка, изгоних кучетата, защото се опитаха да нахапа детето ми. След това започнаха едни заплахи, едни клетви как ще ме изнасилят, как ще ми отвлекат децата. Звъннах на мъжа ми, звъннах и на тел. 112, полицията дойде след 40 минути, а патрулката дори не спря. Трябваше пак да звъним, да се връщат.

Два дни по-късно имахме нов случай.

Господин от ромски произход се опита да ме прегази с малкото ни бебе,

докато то беше в количката. Седяхме в кафето на центъра и тръгнахме да се прибираме. Качихме едното дете в колата, тръгнахме да прибираме другото и той ни видя, засили се и умишлено с мръсна газ се опита да ни прегази. Добре че мъжът ми изтегли количката бързо, за да не прегази бебето”.

Жената споделя, че има много подадени жалби, ни никой не взима никакви мерки. Преди това не е имала никакви проблеми със съселяните си, а тормозът продължавал вече цяла седмица.

Людмил Зарев разказва и за самото нападение срещу него: „С брат ми зареждаме колата на бензиностанция. От една от къщите излезе един циганин и започна да ни гони с пушка, звъннахме на телефон 112 и този път полицията дойде много бързо. През това време въпросният господин извика брат си, който пък се опита да ни прегази с кола. След това слезе от нея и извади лопата.

Полицаите дойдоха на място, аз започнах да говоря с тях и изведнъж усетих как някой ме удари отзад с лопата”.

За реакцията на полицията той казва: „Разбирам и полицаите, бяха само двама, нормално е, страх ги е. Единият даже живее отсреща, нормално е да си пази хляба”.

Мъжът е категоричен, че той и семейството му искат полицията и прокуратурата да взема мерки незабавно, защото „ще стане може би смъртен случай”. Той призна, че се страхува за своя живот и този на семейството си.

От https://www.vesti.bg/bulgaria/razbiha-glavata-na-mlad-bashta-pred-ochite-na-policai-6100327




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lubomir33
Категория: Политика
Прочетен: 1386757
Постинги: 413
Коментари: 710
Гласове: 1949
Архив