Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.07.2012 13:54 - Аделина, сестра на арестувания за взрива Николай Йовев: Няма доказателства срещу него!
Автор: lubomir33 Категория: Политика   
Прочетен: 2585 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 02.07.2012 13:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Сестрата на арестувания Николай Йовев – Аделина, сподели, че брат й няма нищо общо с взрива в Сандански. “Николай и другите момчета не са виновни. Несправедливо са обвинени. В полицията нямат никакви доказателства нито срещу него, нито срещу Сашо, Стоян и Васил! Това, че експертиза е доказала съответствие на химическия състав на взривното вещество с натривки, взети от ръцете и дрехите им, е лъжа. Както ни казаха в полицията натривките остават по кожата до 3 дни.

Последните три дни преди ареста Николай беше плътно с мен и семейството ми, помагаше на мъжа ми. Винаги е бил с някой от нас, не е излизал от Микрево. И Сашо, Стоян и Васил имат алибита, но за тях не мога да гарантирам... за Николай съм абсолютно сигурна”, обяви Аделина пред сайта Е-79.

Според Аделина държавата си търси изкупителна жертва. “Четиримата са били задържани още в петък и на близките ни беше казано, че са в ареста в Сандански. После се оказа, че са ги разкарвали до София, а в събота Николай ми се обади от Благоевград. Когато адвокатът ми показа обвинението, останах с впечатлението, че тях ги обвиняват за извършване на атентата, а не за подпомагането му, добави още Аделина. - Организираме се във фейсбук не срещу заплахите на циганите, а срещу съдебната система и начините на водене на разследването.
Трябват им виновни и не се интересуват дали са задържали истинските виновници.”
image www.blitz.bg/news/article/144865
image  



Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lubomir33
Категория: Политика
Прочетен: 1387329
Постинги: 413
Коментари: 710
Гласове: 1949
Архив